Po Godzinach

Po Godzinach to krótkie serie piw w autorskich interpretacjach piwowarów Browaru Amber. Każdy styl warzony jest w ilości 200 hektolitrów i odzwierciedla jeden z 3 kierunków:
1. Style dawne i nieznane.
2. Niszowe style opracowywane w duchu piwnej rewolucji.
3. „Wolna ręka”, jeśli chodzi o stosowanie w procesie warzenia nietypowych i ciekawych dodatków.

Każdy styl dopasowany jest do pory roku i dodatków, jakie w tym czasie oferuje natura. Stąd orzeźwienie i lekkość latem, a piwa ciemne i rozgrzewające zimą. Piwna rewolucja w autorskim wydaniu. Do końca 2018 roku uwarzono 13 różnych stylów, z czego część z nich kilkukrotnie, odpowiadającym tym samym na prośby konsumentów.

Browar Amber to browar regionalny o mocach mniejszych niż browary koncernowe. Ten fakt oraz potrzeby komunikowane przez konsumentów złożyły się na powstanie serii Po Godzinach. Wyszliśmy na przeciw nie tylko preferencjom dotyczących stylów piw, ale także preferencjom wizualnym, co znalazło odzwierciedlenie w etykietach. Co warte podkreślenia - na rynku, który jest niezwykle trudny i nasycony.

Pierwszy z serii Po Godzinach na rynek trafił koźlak pszeniczny. Niefiltrowane, naturalnie mętne piwo górnej fermentacji, które łączy cechy rozgrzewającego koźlaka i letniego orzeźwienia znanego z piw pszenicznych. W smaku występują typowe dla koźlaka nuty karmelu, suszonych śliwek i rodzynek oraz charakterystyczne dla piw pszenicznych aromaty goździków i bananów. 

Jako kolejne piwo w serii uwarzono Altbier. „Alt” w dosłownym tłumaczeniu znaczy „stary” i odnosi się do dłuższego niż normalny okresu leżakowania. Inne źródła zwracają uwagę na fakt, że słowo „Alt“ pochodzi od łacińskiego „Altus“ co oznacza „wysokie“ i dotyczy metody górnej fermentacji. Jednak w regionie Dusseldorfu terminem tym określa się również tradycyjny sposób warzenia piwa przy użyciu drożdży górnej fermentacji. 

Następne style to American India Pale Ale, India Pale Lager, Marcowe, Cherry Milk Stout, Red IPA, Apple Wheat, Barley Wine, Stout, Saison, Russian Imperial Stout, Hippyskus (lekki lager z kwiatem hibiskusa). Łącznie 13 stylów do końca 2018 roku.

Launch serii Po Godzinach został nagrodzony w 8. konkursie organizowanym przez Mediarun.com w ramach konferencji Marketing&Sales Executive Summit. Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodziła projekty, które w sezonie 2017/2018 odznaczyły się innowacyjnością, nieszblonowością i efektywnością kampanii, projektów i działań, tym samym podkreślając ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw.

Więcej: