Angażownie społeczności na portalu Facebook

Raport SOTRENDER wyróżniający działania prowadzone na Facebooku dla marki Browar Amber.
styczeń 2013, luty 2013, marzec 2013

STYCZEŃ  2013

.... "Obrandowane grafiki mocno w stylu visual social już wtopiły się w rzeczywistość i ewidentnie wyczuwalne jest oczekiwanie na nowe. Największy procentowy przyrost fanów zanotowała Warka rozpoczynając zdecydowanie ten rok. Żaden z  fanpage'y oprócz Browaru Amber nie zaangażował więcej niż 9% swoich fanów"....




LUTY 2013

..."Wśród najbardziej angażujących prym wiodą Browar Amber, Grolsch Polska i Perła, ale całkiem nieźle radzi sobie również Żubr. To co fajne i warte podkreślenia to ciekawa komunikacja - widać, że opieranie jej na zręcznościówkach powoli odchodzi w zapomnienie i ważniejsze staje się przekazanie idei, które wyraża każda z marek"...

Browar Amber - najwyższy wzrost procentowy zaangażowania fanów.  


Badanie interaktywności fanów: 


Marzec 2013


Marzec   źródło:  www.sotrender.pl