Browar Amber nowe etykiety

Wprowadzenie na rynek nowej strategii polegającej na „spięciu” wszystkich stylów piwa Browaru Amber w jedną serię. Ponadto przedsięwzięcie zostało nagrodzone w 8. konkursie organizowanym przez Mediarun.com w ramach konferencji Marketing&Sales Executive Summit.

Zamysłem projektu było „spięcie” wszystkich stylów piwa Browaru Amber w jedną serię, a tym samym zwiększenie jego rozpoznawalności i stworzenie możliwości do swobodnego rozwijania serii. Nie zapominając o dotychczasowej grupie docelowej, otworzyliśmy się na młodszych. Odświeżyliśmy wizerunek, a płaszczyzna, na której zmiana jest najbardziej widoczna dla konsumenta, to przede wszystkim komunikacja w miejscu sprzedaży oraz odświeżone opakowania. Stąd odpowiednie wyeksponowanie produktów i jednoczesne dopasowanie sposobu komunikacji do konkretnego miejsca sprzedaży, zastosowanie reklamy ambientowej w sklepach oraz silne wsparcie w social mediach (Facebook, Instagram, Twitter).

Kluczowym elementem była zmiana kontretykiet wszystkich piw na specjalistyczne, opisujące bardzo precyzyjnie sprzedawane style piwa. Ważny jest opis intencji browaru, opis stylu i historia jego powstania, kontekst kulinarny oraz bardzo staranny opis składników. Serię należało stworzyć z poszanowaniem dla dotychczasowego indywidualnego charakteru każdego z piw oraz z poszanowaniem dla przyzwyczajeń i oczekiwań konsumentów. Charakterystyczne cechy wizerunkowe każdego z piw zostały wychwycone i zachowane. Wprowadzenie nowych etykiet otworzyło drzwi do budowania jednej silnej marki Browar Amber i prawidłowego pozycjonowania poszczególnych marek piwa nie tylko w umysłach konsumentów, ale również na sklepowych półkach.

Kapituła konkursu Dyrektor Marketingu Roku nagrodziła projekty, które w sezonie 2017/2018 odznaczyły się innowacyjnością, nieszblonowością i efektywnością kampanii, projektów i działań, tym samym podkreślając ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw.

Więcej:
http://bit.ly/browarmediarun